مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: پرونده‌های واصله در این اداره نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

تعزیرات جکومتی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا عمرون بیان کرد: پرونده‌های واصله در تعزیرات‌حکومتی چهارمحال و بختیاری از فروردین ماه سال جاری تا پایان دی ماه، ۶ هزار و ۹۵ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق واصل شده است که از این تعداد پرونده به ۵ هزار و ۹۲۸ فقره رسیدگی شده و میزان محکومیت بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال است.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال گذشته ۴ هزار و ۶۵۶ پرونده وجود داشت که در سال جاری ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.  

وی افزود: امسال گشت‌ها و بازرسی‌ها با توجه به اتفاقات مربوطه به قیمت ارز و بازار، افزایش زیادی داشته است.  

عمرون بیان کرد: در ۱۰ ماه سال جاری ۳۴۹ گشت مشترک در استان انجام شد، در این مدت از ۲ هزار و ۳۴ واحد صنفی بازرسی شد، ۴۸۹ واحد صنفی تخلف داشتند، ۶۹۸ واحد بدون تخلف بوده و از آنها قدردانی شد و به ۷۴۷ واحد تذکر دادیم که در نهایت بازرسی‌های مشترک، ۵۵۳ فقره پرونده تشکیل شد.  

وی ادامه داد: تعداد گشت‌های مشترک در سال گذشته ۲۳۷ گشت بوده، از ۱۲۸۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد و ۹۳ پرونده تشکیل شد.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری به مصادره ۱۹ ماشین در بحث قاچاق اشاره کرد و گفت: کالاهای این خودروها ضبط، متخلفان به جزای نقدی محاکمه شده و خودروها به نفع دولت مصادره شدند.  

عمرون بیان کرد: همچنین در حوزه منابع‌ طبیعی در ۱۰ ماه گذشته، ۲۶۰ پرونده وارد شد که ۲۳۸ پرونده مختومه شده و متخلفان بیش از ۱۳ میلیارد ریال محکومیت جزای‌ نقدی داشتند.  

وی اضافه کرد: ۴۲ بازرسی مشترک در بحث تجهیزات پزشکی، ۳۷ گشت مشترک در بحث آرایشگاه‌های زنانه، ۶۰ بازرسی مشترک در جایگاه‌های سوخت و ۶۵ گشت مشترک لوازم بهداشتی و آرایشی در این ۱۰ ماه سال جاری انجام شد.  

کد خبر 484832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha