دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با توجه به شرایط جوی اخیر و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی برخی از روستاهای استان کردستان هیچ گونه نگرانی برای تامین سوخت روستاییان وجود ندارد.

سوخت

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان کردستان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت‌سفید به روستاهای استان ارسال شده است.  

وی افزود: به دلیل مسدود بودن راه‌های ارتباطی اغلب روستاهای استان در پی بارش‌های مداوم برف و کاهش محسوس دما در سطح استان، عملیات تامین و توزیع مطلوب سوخت در همه نواحی ۹ گانه استان در جریان است.  

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در کمیته‌ب حران منطقه در خصوص آمادگی تامین سوخت زمستانی اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۱ میلیون لیتر نفت‌سفید به روستاهای صعب‌العبور ارسال شده و سوخت روستاهای فوق از خرداد ماه سال جاری ارسال و ذخیره‌سازی شده است.  

وی افزود: توزیع نفت‌سفید در استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه‌شتاب شارژ می‌شود،  همچنین سهمیه ویژه‌ای به مناسبت دهه مبارک فجر و برودت هوای اخیر استان برای دریافت نفت سفید مازاد بر سهمیه اختصاصی خانوارهای نفت‌سفید سوز اختصاص یافته که تا پایان سال دارای اعتبار است.  

گیتی‌منش به فعالیت ۳۴ باب فروشندگی نفت‌سفید شهری در سطح استان از توزیع ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت‌سفید بین خانوارهای بدون گاز طبیعی استان اشاره کرد و گفت: همه ۷۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی استان فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

کد خبر 484823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha