معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان گفت: برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و برخورد با این موارد، کمیته نظارت بر تبلیغات در فرمانداری شیراز و سایر شهرستان‌های استان تشکیل‌ شده و فعالیت دارند.

تبلیغات انتخاباتی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سید احمد احمدی‌زاد افزود: با توجه به فعالیت این کمیته و نظارت دقیق و مستمری که بر فعالیت کاندیداها و تبلیغات آنها می‌شود اکنون تخلفات در این زمینه به حداقل ممکن رسیده است.

وی ادامه داد: به همین منظور ۱۰ اکیپ شامل نیروهای فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و نیروی انتظامی نسبت به پاک‌سازی و جمع‌آوری موارد تبلیغات خلاف قوانین انتخاباتی در سطح‌ شهرها اقدام می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات فارس، با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در این استان اضافه کرد: دستگاه‌های احراز هویت رأی‌ دهندگان به تعداد شعب اخذ رأی تأمین‌ شده و تعدادی دستگاه نیز به‌ عنوان پشتیبان پیش‌بینی و تأمین‌ شده است.

احمدی‌زاده افزود: تأکید ما بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند است و امیدواریم با همکاری و همراهی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و همچنین کاندیداهای نمایندگی مجلس شاهد برگزاری انتخاباتی آرام، سالم، رقابتی و پرشور باشیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.

کد خبر 484804

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha