در آستانه انتشار تازه‌ترین سریال‌ شبکه نمایش خانگی و پس از معرفی گروهی از بازیگران سریال «هم‌گناه» تصاویری از پدرام شریفی، احسان کرمی، روشنک گرامی و مارال بنی‌آدم منتشر شد.

هم گناه

به گزارش همشهری آنلاین، «هم‌گناه» که تاکنون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل را از گروه بازیگرانش معرفی کرده است، حالا با رونمایی از ۴ بازیگر جدید، پدرام شریفی، احسان کرمی، روشنک گرامی و مارال بنی‌آدم از پرتعداد بودن ستاره‌های سینمایی و تلویزیونی این اثر نمایش خانگی خبر می‌دهد.

با شروع فیلمبرداری سریال «هم‌ گناه»، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت. این فیلم این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر، آن را پشت سر می‌گذارد.

همچنین علاوه بر ایفای نقش بهروز پرستویی در کاراکتر جوانی‌های پدر، درنا مدنی فرزند رویا تیموریان نیز در نقش جوانی‌های مادر در این پروژه مقابل دوربین قرار گرفته است. داستان خانوادگی «هم‌گناه» به صورت مشترک توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده است و هر کدام از این بازیگران اعضای «خانواده بزرگ صبوری» را تشکیل می‌دهند.

«هم‌گناه» اولین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که از روزهای ابتدایی اسفند و در ۲۴ قسمت هر دوشنبه منتشر خواهد شد. تماشای آنلاین آن نیز به صورت همزمان  از طریق سرویس وی‌اودی فیلیمو امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 484772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha