مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

دوشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۷، رونمایی کتاب «دنیای جکلین ویلسون» با ترجمه نگار خلیل عراقی و تصویرگری نیک شروت در شهر کتاب الف برگزار می‌شود.

دنياي ويلسون

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این برنامه دیگر مترجمان آثار این نویسنده صاحب‌نام بریتانیایی نیز حضور خواهند داشت.

پروین جلوه‌نژاد، نسرین وکیلی، فریده خرمی، نسرین یوسفی، نگار خلیل عراقی، شیما کاشی، سپیده شهیدی، راحله پورآذر و ناهید رشید از مترجمان آثار این نویسنده در این مراسم از آثار ویلسون، ویژگی‌ها و نکات جالب هر کتاب خواهند گفت.

در بخش دیگربرنامه تعدادی از کودکان  آثار خود را با الهام از کتاب‌های این نویسنده خواهند خواند.

«دنیای جکلین ویلسون» به تازگی توسط انتشارات ماهک منتشر شده است. در این اثر نویسنده تمام شخصیت‌های دیگر آثار خود را گردآوری کرده و ماجراهای آن‌ها را بر اساس طبقه‌بندی خاص موضوعی ارائه کرده است. نویسنده در این کتاب مخاطب را مثل دیگر آثار خود به گونه‌ای درگیر ماجراها و اتفاقاتی می کند که شاید تلخ و سخت باشد اما گذر از آن ممکن است.

جکلین ویلسون در سال ۲۰۱۴ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن و پیش ارآن برنده جایزه گاردین  در سال ۲۰۰۰ و جایزه کتاب انگلستان در سال‌های ۲۰۰۰و ۲۰۰۳ بوده است.

جایزه گاردین، موسسه فعالان هنر برای کودکان، به فعالان حوزه هنر اهدا می‌شود. در بیانه این مراسم در مورد داستان‌های ویلسون آمده: داستان‌های ویلسون شادی بخش است اما سهل و آسان نیستند، بلکه اغلب موضوع‌های پیچیده با لحنی صادقانه و بیانی گرم مسائل را با خواننده در میان می‌گذارد.

این مراسم در شهر کتاب الف، واقع در تهران، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود. شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 484759
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha