دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: با توجه به این که هنوز بوکس بانوان در کشور راه‌اندازی نشده است، با هرگونه تبلیغ در مورد این رشته در استان برخورد خواهیم کرد.

بوکس

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، خدر ولدی گفت: هنوز هیچ ابلاغی برای راه‌اندازی بوکس بانوان از سوی فدراسیون به استان اعلام نشده است.  اخیرا برخی از فعالان و مربیان بوکس استان در فضای‌مجازی به تبلیغاتی در زمینه راه‌اندازی بوکس بانوان در کرمانشاه اقدام کرده بودند.  

وی بیان کرد: باتوجه به این که هنوز بوکس بانوان راه‌اندازی نشده است، بنابراین تبلیغ در این مورد غیرمجاز است و تاکنون با ۲ نفر نیز برخورد داشته‌ایم.  

دبیرهیات بوکس استان اضافه کرد: تا وقتی که از سوی فدراسیون به‌ صورت رسمی راه‌اندازی بوکس بانوان اعلام نشود، هرگونه فعالیت در این رشته در استان ممنوع است.  

وی تاکید کرد: اخیرا فدراسیون برنامه‌ای را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور شروع رسمی فعالیت بوکس بانوان در دستور کار قرار داده، اما هنوز اجرایی نشده است.  

ولدی گفت: در صورتی که برگزاری این کارگاه‌ها قطعی شود و فدراسیون هم از استان بخواهد، نیروهایی را از بانوان برای آموزش اعزام خواهیم کرد.  

وی بیان کرد البته حدود ۲ سال پیش کلاس‌های مربوط به داوری و مربیگری بوکس بانوان را در استان برگزار کردیم، اما به دلیل ممنوع بودن فعالیت بوکس بانوان به ۳ بانویی که در این دوره‌ها شرکت کرده بودند، مدرکی داده نشد.  

دبیرهیات بوکس استان افزود: باتوجه به اینکه این بانوان دوره‌های آموزشی لازم را دیده‌اند، بنابراین زمینه‌های راه‌اندازی بوکس بانوان در استان کاملا فراهم است و در صورتی که فدراسیون ابلاغ کند یکی از اولین استان‌هایی خواهیم بود که این رشته را راه‌اندازی می‌کنیم.  

کد خبر 484554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha