یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

شهردار اصفهان گفت: به دلیل استفاده بیشتر مردم در روزهای پایانی سال از مترو در تلاش هستیم تا مترو امسال در ایام نوروز هم خدمات‌رسانی کند.

مترو

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌اله نوروزی اظهار کرد: روزهای پایانی هفته گذشته به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اولین برنامه از رویداد شب‌های فرهنگی اصفهان با عنوان شب فرهنگی اصفهان در تبریز برای آشنایی بیشتر شهروندان شهرهای دیگر و برای ایجاد فضای تعامل بین اصحاب فرهنگ و هنر در قالب پروژه اصفهان ۲۰۲۰ در شهر تبریز برگزار شد.  

شهردار اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه در این روزها تعداد مسافران مترو از روزانه ۱۰۰ هزار مسافر تجاوز کرده، سبب خوشحالی مدیریت شهری شده و انگیزه ما را برای ساخت هرچه سریع‌تر خط دو مترو دوچندان می‌کند.  

نوروزی اضافه کرد: به دلیل استفاده بیشتر مردم در روزهای پایانی سال از مترو ناگزیر به ایجاد تغییراتی در رفت و آمد مترو برای رفاه مردم هستیم و تلاش داریم مترو امسال در ایام نوروز هم خدمات‌رسانی کند که در مورد ساعت‌های پایان و شروع کار مترو در این ایام اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر 484544

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha