معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: ۴ هزار تن پرتقال و ۳ هزار و ۵۰۰ تن سیب برای مصرف شهروندان در ایام پایانی سال ذخیره‌سازی شده است.

دپو میوه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، محمد امامی امین در جلسه تنظیم بازار استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: ۴ هزار تُن پرتقال و ۳ هزار و ۵۰۰ تُن سیب برای مصرف شهروندان در ایام پایانی سال ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به این‌که در ۷ نقطه از شهر تهران به مدت ۱۰ روز از ۱۴ اسفندماه نمایشگاه بهاره راه‌اندازی خواهد شد، افزود: در شهر تهران در مصلای امام خمینی(ره)، بوستان ولایت، حکیمیه، پارک ارم، بوستان گفتگو، فرهنگسرای خاوران و شهر آفتاب نمایشگاه بهاره راه‌اندازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در شهرستان‌های استان تهران نیز نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای اساسی از اواسط اسفندماه شروع به کار خواهند کرد و قسمت‌های اقلام عرضه‌ شده در نمایشگاه‌های بهاره مصوب نرخ ستاد تنظیم بازار است.

امامی امین بیان کرد: برنج و حبوبات و همچنین میلگرد و آهن‌آلات در ماه گذشته بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین کالاهای اساسی برای بازار شب عید در این استان اندیشیده شده است و با مشکل خاصی در استان تهران مواجه نیستیم. ذخیره‌سازی‌ها نیز به‌خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 484532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha