معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رأی مردم زینتی نیست بلکه سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار است، بنابراین با اولویت از آن حراست می‌شود.

صندوق رای

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، نورمحمد فردی در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و جدول زمان‌بندی همه امکانات و تجهیزات اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم‌ شده است.

وی ادامه داد: سیاست راهبردی در استان البرز امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و از رأی مردم با حساسیت حراست و مراقبت می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اضافه کرد: بنابراین بستر و زمینه برای حضور باشکوه مردم در انتخابات چه از بعد امنیتی و چه از بعد تبلیغاتی آماده‌ شده و در این زمینه در اتاق استاندار استان البرز به روی همه کاندیداها برای اظهارنظر و پیشنهاد باز است.

فردی بیان کرد: انتخابات مظهر اراده سیاسی مردم است و این شور و شوق باید خود را نشان دهد، بنابراین همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای فراهم است.

وی گفت: با توجه به شرایط داخلی و بین‌المللی و همچنین اتفاقات انجام شده این دوره انتخابات از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمود هرکسی ایران را دوست دارد باید در انتخابات حضور فعال داشته باشد و نسبت به سرنوشت خود احساس مسئولیت کند زیرا حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند.

استان البرز با حدود ۳ میلیون نفر جمعیت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای ۳ کرسی نمایندگی است.

کد خبر 484505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha