معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ درصد ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در استان تایید صلاحیت شده‌اند.

طرح اقدام ملی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، جلال تقی‌دخت افزود: در مرحله اول ثبت نام طرح مسکن ملی ۴ هزار و ۷۸۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد نزدیک به ۶۰ درصد تایید صلاحیت‌شده و پیامک تکمیل مدارک برایشان ارسال شده است.  

وی اظهار کرد: سهم استان آذربایجان‌غربی برای فاز اول طرح مسکن ملی ۲ هزار و ۹۷۰واحد است، بیان کرد: در ارومیه نیز صلاحیت ۷۵۶نفر تایید شده و پیامک تکمیل مدارک برایشان ارسال شده است که تا پایان وقت اداری ۲۷ بهمن ماه مهلت دارند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.  

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: کارهای کارشناسی زمین‌ها انجام و زمین‌ها مشخص هستند که بعد از تصویب‌نهایی شورای تامین مسکن اطلاع رسانی خواهد شد.  

تقی دخت به اینکه در فاز اول طرح مسکن ملی ۹ شهرستان از آذربایجان غربی شامل طرح مسکن ملی شدند، اشاره کرد و گفت: ثبت نام فاز دوم طرح که از اواسط اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد ۶ شهر جدید نیز به تعداد شهرهای مشمول این طرح اضافه خواهد شد.  

کد خبر 484504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha