شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۷:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست سگین این تیم در برابر استقلال اهواز اعلام کرد قطبی همچنان در سمت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش ایرنا حبیب کاشانی گفت: مشکلات مالی بر روی نتیجه‌گیری دو پر طرفدار استقلال و پرسپولیس تهران اثرمنفی گذاشته است و افشین قطبی همچنان در سمت خود باقی خواهد ماند.

حبیب کاشانی افزود: ‪ ۱۵‬تیم دولتی که در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران شرکت دارند از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و همین امرموجب شده است که نتایج بگیرند.

وی افزود: اما دو تیم استقلال و پرسپولیس ازبودجه دولتی استفاده نمی کنند نتایج‌شان این‌است که مشاهده می‌کنید، در واقع باید بگویم دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس مظلوم واقع شده‌اند.

کاشانی گفت : سازمان تربیت بدنی باید به این دو تیم از نظر بودجه توجه کند زیرا ما ‪ ۱۰‬میلیون طرفدار داریم و با این نتایجی که می‌گیریم نمی‌توانیم جوابگوی خواسته و احساسات آنان باشیم زیرا طرفداران استقلال و پیروزی از ما انتظار برد دارند.

وی درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل استقلال اهواز گفت گزارش این بازی درهیات مدیره مطرح و روی آن تصمیم‌گیری خواهد شد زیرا الان نمی‌توان دراین خصوص اظهارنظر قطعی کرد.

کاشانی درباره افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس گفت قطبی به کار خود ادامه می‌دهد ولی بازی‌های انجام شده کارشناسی می‌شود.

کد خبر 48443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز