استاندار کردستان گفت: توسعه و رشد اقتصادی استان با همکاری و تعامل مدیران امکانپذیر است، ایجاد اشتغال و افزایش سرانه درآمدی از خواسته‌های به حق مردم است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در جلسه معارفه خالد جعفری به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه جانبه حسین فیروزی در این سمت اظهار کرد: ایشان هر آنچه در توان داشتند برای توسعه و اعتلای کردستان انجام دادند و امروز سکان مدیریت اقتصادی کردستان به یکی دیگر از مدیران متعهد و کارآمد سپرده می‌شود.  

استاندار کردستان افزود: به‌ دلیل شرایط استان و وضعیت کشور، بخش اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است، امیدواریم معاون جدید اقتصادی بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ایجاد روحیه تعامل و همکاری، گام‌های بزرگتری برای رشد و توسعه اقتصادی استان بردارد.  

مرادنیا گفت: ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و افزایش سرانه درآمدی از خواسته‌های به حق مردم است که باید همه تلاش کنیم به آن جامه عمل بپوشانیم.  

خالد جعفری، سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم علی‌رغم محدویت اعتباری کشور با مدیریت جهادی قدم‌های بزرگی برای اتمام کارهای بزرگ شروع شده در استان برداریم.  

خالد جعفری پنجشنبه هفته  گذشته با حکم استاندار کردستان به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شد، این سمت پیشتر و به مدت ۶ سال در اختیار حسین فیروزی بود که مدتی پیش به عنوان معاون سازمان فنی حرفه‌ای کشور معرفی و مشغول به‌کار شد.  

کد خبر 484352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha