نمایندگان کشورمان در مسابقات آزاد دانمارک موفق شدند به شش مدال رنگارنگ دست پیدا کنند.

سبقت‌الهي- رستميان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در نخستین روز رقابت‌های آزاد تیراندازی دانمارک در رشته میکس تفنگ بادی، نمایندگان دانمارک و نروژ با کسب بالاترین امتیاز به مدال طلا دست یافتند و نمایندگان سنگاپور و ایران ( فاطمه کرم‌زاده) با قرار گرفتن در جایگاه دوم به مدال نقره رسیدند.

همچنین تیم ایران ۱ با ترکیب مهیار صداقت و نجمه خدمتی با قرار گرفتن در جایگاه سوم، مدال برنز را به نام خود ثبت کرد و تیم ایران ۲ متشکل از امیرمحمد نکونام و آرمینا صادقیان با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد.

در فینال تپانچه بادی بانوان گلنوش سبقت‌الهی و هانیه رستمیان، دو تیرانداز کشورمان با راه‌یابی به فینال توانستند با کسب بالاترین امتیاز پس از نماینده سنگاپور که به مدال طلا دست یافت، صاحب عنوان دوم و سوم شده و مدال نقره و برنز را به نام خود ثبت کنند.

در رشته تفنگ بادی بانوان هم دو نماینده کشورمان، فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان با راه‌یابی به فینال توانستند به ترتیب مدال طلا و نقره را به نام خود ثبت کنند. در این رشته نماینده سنگاپور در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در رشته تفنگ بادی آقایان دو ملی‌پوش کشورمان، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با قرار گرفتن در جایگاه هشتم و نهم به کار خود پایان دادند.

رقابت‌های آزاد تیراندازی دانمارک از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه با حضور ۱۱۵ ورزشکار از ۱۰ کشور جهان در حال برگزاری است.

کد خبر 484307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha