جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

کاپیتان پرسپولیس حسابی از خجالت دو مدافع میانی تیم در آمد.

سيد جلال حسيني

همشهری آنلاین،پرسپولیس در اولین بازی خود مقابل الدوحیل در همان ابتدای کار قافیه را به حریف قدرتمند خود باخت و در ادامه هر چه تلاش کرد به در بسته زد و نتوانست کاری از پیش ببرد. در پایان بازی اما در رختکن و در شرایطی که تمام بازیکنان از این نتیجه ناراحت بودند کاپیتان پرسپولیس حسابی از خجالت دو مدافع میانی تیم در آمد.

روی گل اول پرسپولیس سرخپوشان که معتقد به خطای مانژوکیچ روی نادری بودند و در ادامه با تصور اینکه توپ از خط عرضی رد شده به سمت داور یورش بردند و همین مسئله باعث شد تا شجاع به سمت داور حرکت کند و کنعانی در سر جایش باقی بماند. این اتفاق باعث شد تا این دو بازیکن در ادامه نتوانند وظایف خود را انجام دهند و مهاجم سابق یوونتوس به راحتی دروازه را باز کند.

سید جلال با فریاد بر سر این دو بازیکن به آنها اعلام کرد که اگر تمرکز داشتند کنعانی می توانست مانع پاس دادن معزعلی شود و شجاع هم قطعا اجازه ضربه سر زدن مانژوکیچ را به او نمی داد. شنیده ها حاکی از این است که در زمان عصبانیت سید جلال این دو بازیکن هیچ جوابی به کاپیتان تیم ندادند و جالب اینجاست که گویا یحیی هم با سکوت خود اجازه مواخذه کردن مدافعان تیم را به کاپیتان تیمش داد.   

کد خبر 484196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha