به رغم اینکه گفته می‌شود همراهان احمدی‌نژاد با لیست خاص خود به انتخابات مجلس خواهند آمد،مرتضی تمدن می‌گوید رئیس جمهور اسبق هیچ لیست انتخاباتی ندارد.

احمدي نژاد

مرتضی تمدن، استاندار اسبق تهران در دوره احمدی نژاد و از چهره‌های نزدیک به وی انتشار هرگونه لیست از سوی رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم را در گفت‌وگو با خبر آنلاین تکذیب کرد و گفت: ارائه لیست در تهران یا شهرستان ها به نام دکتر احمدی نژاد یا به نام دولت های نهم و دهم یا بحث ائتلاف و حمایت مستقیم و غیر مستقیم از جریان های سیاسی و افراد فعال در انتخابات همگی فاقد اعتبار است و همانگونه که ایشان بارها خاطرنشان کرده، هیچ برنامه ای هم در این زمینه ندارد. بنابران با احترام به همه سلایق و اشخاص فعال در انتخابات مجلس یازدهم ، از همه عزیزان تقاضا می‌کنیم از انتساب خود یا لیست‌های مطرح و یا گمانه زنی های بلاوجه و غیرواقعی به نام دکتر احمدی نژاد یا جریان بهار خودداری کنند.

در همشهری آنلاین، بیشتر بخوانید:

این فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد در واکنش به این پرسش که وزرای دولت های نهم و دهم حق ارائه لیست با این عنوان را دارند یا خیر، گفت: به عنوان یک لیست مستقل و مرتبط با خودشان منعی ندارد اما اینکه لیست را به آقای احمدی نژاد منتسب کنند و بگویند مورد حمایت و نظر ایشان است، ما آن را تکذیب می کنیم و واقعیت ندارد. هرچند که وزرای دولت های نهم و دهم ممکن است تحت یک لیست به صحنه رقابت ورود پیدا کنند و حق طبیعی آنها است اما انتساب آن به دکتر احمدی نژاد فاقد اعتبار است و از سوی مجموعه آقای احمدی نژاد تکذیب می‌شود.

کد خبر 484124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
    0 0
    احمدی نژاد لیستش را به عنوان مستقل وارد مجلس کرده است اما این دفعه رکب نمی خوریم
  • ali IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    0 0
    بنام خدا در دین نیمه خالی لیوان دیده می شود ، پر نبود ، بیت المال پایمال شده ! هر مسئولی کم یا بد کار کرده باشد..... ، حق الناس پایمال کرده ، راه نجاتی جز جبران ندارد!... شفاعت و توبه پذیر هم نمی باشد ، عذاب خواهد شد. اگر خدا حساب و کتابی داشته باشد ، تمام آن کسانی(مسئولی) که به نوعی پنهان کاری و کمکاری کرده (عمدا یا سهوا) باشند وبقیه سکوت کنند ، همه شریک جرم بوده ، مواخذه و عذاب خواهد کرد . جز جبران راه نجاتی نخواهد داشت
  • احمد NL ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    0 0
    به پیر به پیغمبر مردم کلکهایتان را می دانند