مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

 راه ۱۲۰ روستای استان قزوین که بر اثر بارش سنگین برف و کولاک از سه‌شنبه ۲۲ بهمن مسدود شده بود، با تلاش تیم های راهداری بازگشایی شد.

راه

به گزارش همشهری‌آنلاین،  اسماعیل تربره، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین پنج‌شنبه ۲۴ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بارش سنگین برف و کولاک در روز سه‌شنبه هفته جاری راه نزدیک به ۵۰۰ روستای استان مسدود شد که در همان روز با تلاش تیم های راهداری نیمی از این راه ها بازگشایی شد.

وی اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی تیم های راهداری از روز گذشته تاکنون نیز راه ۱۲۰ روستا بازگشایی شده است به گونه ای که تقریبا راه انسداد شده روستایی در شهرستان های بویین زهرا، آبیک و تاکستان و البرز وجود ندارد.

این مسئول گفت: راه ۱۱۸ روستا همچنان مسدود است که تیم های راهداری همه تلاش خود را برای بازگشایی آنها به کار گرفته اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بیشتر راه های مسدود روستایی در استان مربوط به مناطق الموت غربی و الموت شرقی و کوهین در شهرستان قزوین و بخش مرکزی و آبگرم در شهرستان آوج است که کولاک و باد کار بازگشایی مسیرهای ارتباطی در این مناطق را دشوار کرده‌است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام تیم‌های راهداری قزوین به گیلان برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی این استان، گفت: بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری قزوین برای کمک به بازگشایی راه های گیلان به این استان اعزام شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

۶ هزار و ۶۷۰ کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که ۲۲۰ کیلومتر آن آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و سایر نیز راه آسفالته روستایی است.  

کد خبر 484084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha