حاج حسین یکتا با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز باید نسبت به بررسی و تبیین مکتب شهید سلیمانی اقدام کنند، گفت: «ولایتمداری» شاخصه بارز مکتب آن شهید به شمار می‌رود.

حسين يكتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حاج حسین یکتا چهارشنبه شب در آئین گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پیرو کلام رهبری باید هیئت‌های اندیشه‌ورز نسبت به بررسی و تبیین مکتب شهید سلیمانی اقدام کنند.

وی استفاده از لقمه حلال را از نخستین ویژگی‌های مکتب حاج قاسم عنوان کرد و افزود: مجاهدت مخلصانه از دیگر خصوصیت‌های بارز مکتب این شهید به شمار می‌رود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جبهه فرهنگی انقلاب به سربازانی مخلص نیازمند دارد و مشکل بسیاری از کارها در کمبود مدیرانی انقلابی و مجاهد نهفته است.

سردار یکتا ادامه داد: «عشق به شهادت» از دیگر ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود و این عشق در وجود آن شهید هر روز بیش از پیش شعله‌ور می‌شد.

وی ولایتمداری را از خصوصیات زیربنایی مکتب سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: حاج قاسم در آزمون ولایت‌پذیری سربلند شد و ثمره پیشرفت‌های ایشان در عرصه‌های مختلف، تواضع بیشتر در برابر ولایت بود.

این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: هر چه به کنار رفتن پرده‌های غیبت و ظهور منجی عالم بشریت نزدیک‌تر می‌شویم، امتحان ولایتمداری نیز سخت‌تر می‌شود و پیروان مکتب سلیمانی باید ولایتمداری بی‌چون و چرا تمرین کنند.

سردار یکتا در ادامه عنوان داشت: دعوای امروز بر سر ولایت است و دشمن در پی آن است که بواسطه ولایتمداری زمینه ظهور مهدی موعود(عج) فراهم نشود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و به برکت امام راحل(ره) و خون شهدا پر شتاب رو به جلو در مسیر اهداف در حرکت است.

  • ایران به دیوارهای بیت‌المقدس رسیده است

این رزمنده دفاع مقدس تصریج کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه از پشت دیواره‌های بصره به دیوارهای بیت‌المقدس رسیده و موجب هراس استکبار جهانی شده چرا که به خوبی معانی آن را می‌دانند.

سردار یکتا خاطرنشان کرد: امروز وضعیت رژیم صهیونیستی که زمانی شعار از نیل تا فرات رسر می‌داد تماشایی است و به خوبی می‌داند که در آینده‌ای نزدیک دیگر وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان به‌واسطه مقابله با اربعین حسینی در پی ناامن ساختن عراق هستند که زیرا با مطالعات گسترده خود به آثار و ثمرات این اجتماع عظیم پی برده و سایر دلایل در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروزه جهان تحقق کلام امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف را به نظاره نشسته است، گفت: این جمله از امام(ره) که دفاع مقدس مقدمه فتح فلسطین است نیز به زودی تحقق خواهد یافت.

یکتا ابراز داشت: کلام امام خامنه‌ای نیز این چنین است که بقای بشار اسد و سقوط داعش نمونه‌ای مصداقی بارز برای این ادعا است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود بر ماذنه عالم اذانی به افق افول آمریکا گفت و امام خامنه‌ای در بیت‌المقدس نماز آن را اقامه خواهد کرد.

  • انقلاب در حال شتاب گرفتن در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی است

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به نقش جوانان درتحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد: نسل نو باید ابتکار عمل را دست بگیرد.

یکتا خاطرنشان کرد: کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و انقلاب با «قی کردن» عده‌ای برای شتاب گرفتن بیش از پیش در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی آماده می‌شود.

وی در پایان افزود: خون سردار سلیمانی موجب انسجام، وحدت و شتاب گرفتن حرکت در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب بوده و دشمن در آینده به تاثیرات شگرف شهادت سردار دل‌ها بیش از پیش پی می‌برد.

کد خبر 484068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha