پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴
۰ نفر

توئیتر تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی تند و کنایه آمیز تاکید کرده که نیازمند تا سال ۱۴۰۰ با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد.

پیام نیازمند

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته وقتی روزنامه خبر ورزشی نسخه روز چهارشنبه خود را در شبکه های مجازی از جمله اینستا گرام و تلگرام منتشر کرد یک خبر مهم توجه خوانندگان این روزنامه را به خود جلب کرد. خبر این بود که پیام نیازمند جایگزین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس  می شود. البته حقیقت  ماجرا  این گونه نبود و پیام نیازمند با قراردادی دو ساله و در ابتدای لیگ هجدهم به سپاهان پیوست و اگر قراردادش را چند ماه پیش تمدید نکرده بود، در پایان لیگ نوزدهم بازیکن آزاد به شمار می رفت.

اما باشگاه سپاهان که خیلی زود متوجه اهمیت این بازیکن در ترکیب تیم شد، به نیازمند درخواست تمدید قرارداد داد و او هم با قبول پیشنهاد باشگاه، یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد و با این وصف تا پایان لیگ بیستم یا به قول توئیتر تیم فوتبال سپاهان، او تا سال ۱۴۰۰ با سپاهان قرارداد دارد.

محتوای توئیتر تیم فوتبال سپاهان به شرح زیر است: پیام نیازمند ابتدای امسال قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد و تا سال ۱۴۰۰ قرارداد دارد. برای ترسیدن از سپاهان و حاشیه سازی‌های نخ نما شده و دهه هفتادی خیلی زود است. وقت زیاد است؛ به هم می‌رسیم.

کد خبر 484057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha