با گذشت یک سال از افتتاح تنها مجموعه شهربانوی منطقه ۴، درهای سینما، سالن‌های ورزشی و استخر این مجموعه به روی بانوان بسته و تنها واحدهای تجاری آن فعال است.

شهربانو

 همشهری آنلاین/ پریسا نوری: بهمن ماه سال گذشته بود که تنها مجموعه شهربانوی منطقه ۴ با هدف افزایش سرانه تفریحی، فرهنگی و ورزشی بانوان‌ در مجتمع یاس شرق واقع در محله گلشن افتتاح شد، اما پس از گذشت یک سال، فقط بخش تجاری مجموعه در طبقه همکف و اول فعال است و بخش‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی این مجموعه که در طبقات دوم تا چهارم جانمایی شده، هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌ است.
«ناهید برغمدی» از ساکنان خیابان زهدی در این باره می‌گوید: «سال گذشته در ایام دهه فجر، اینجا را با حضور مسئولان افتتاح کردند و گفتند به زودی سینما، سالن ورزشی و استخر ویژه بانوان راه‌اندازی می‌شود، اما با گذشت یک سال هر بار که مراجعه می‌کنیم، می‌گویند هنوز راه‌اندازی نشده، فقط  در طبقه اول و همکف فروشگاه و مغازه است دایر است، ولی از امکانات فرهنگی و ورزشی و تفریحی بانوان هیچ خبری نیست! »
«زهرا فرهودی» یکی دیگر از بانوان ساکن محله هم با گلایه از تاخیر طولانی مدت در بهره‌برداری از این مجموعه می‌گوید: «با ساخت این مجتمع بزرگ، خوشحال شدیم که امکانات فرهنگی و تفریحی ویژه بانوان در محله ایجاد می‌شود، اما فقط ترافیک خیابان زهدی و طبعا دردسر اهالی و ساکنان محله بیشتر از گذشته شده و بانوان هنوز سهمی از امکانات اینجا ندارند! »

تا ۱۵ اسفند صبر کنید!

گلایه شهروندان از تاخیر در بهره‌برداری تنها مرکز ویژه بانوان منطقه ۴ را با «حدیثه رفیعی» مدیر اداره بانوان منطقه درمیان می‌گذاریم. رفیعی مشکلات برق‌رسانی به مجموعه را دلیل تاخیر بهره‌برداری از مجموعه دانسته و می‌گوید: «با جلسات متعدد و نامه‌نگاری‌هایی که با مسئولان اداره برق داشتیم، موفق شدیم مشکل برق مجموعه را رفع کنیم و به شهروندان قول می‌دهیم درهای سینما، سالن‌های ورزشی و استخر این مجموعه حداکثر تا ۱۵ اسفند به روی بانوان باز ‌شود.»

کد خبر 483956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha