چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

نمایشگاه نقاشی و مجسمه «آنچه از دست می‌رود، هست» با ارائه آثار ۱۴ هنرمند عصر جمعه ۲۵ بهمن در گالری آوای هنر آغاز به کار می‌کند.

نمايشگاه نقاشي در گالري آواي هنر

علیرضا آسانلو درباره این نمایشگاه گفت: این یک نمایشگاه گروهی است که ۱۳ نفر از هنرجویان آتلیه خانه آفتاب که چند سالی است با من کار می‌کنند در آن شرکت دارند. کارها مضمونی دارد که با زندگی امروز که شب می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم می‌بینیم همه چیز تغییر کرده و هیچ چیز توجیه عقلانی یا اقتصادی ندارد، مرتبط است. جالب اینکه ما به این وضعیت عادت کرده و به آن واکنش نداریم. این نامتعارف بودن چیزی است که ما در ایران آن را زیست می‌کنیم.

این هنرمند درباره فضای آثار نمایشگاه آنچه از دست می‌رود، هست گفت: بیشتر آثار نمایشگاه فیگوراتیو است، یعنی انسان محور اصلی کارهاست. حدود ۲۸ اثر نقاشی و احتمالاً چهار پنج اثر مجسمه در نمایشگاه ارائه می‌شود. خود من دو مجسمه و یک نقاشی در نمایشگاه دارم. به خاطر اینکه فضای گالری محدود است سعی کرده‌ام خودم کمرنگ‌تر باشم.

پریسا ابراهیمی، حوری باقری، فتانه پیری‌خواه، سامانتا ثابت‌نیا، هایده حسنا، زهرا رحیمی، بهناز رضایی‌فرد، شقایق سعیدی، مهسا شمشیان، صفورا فردوسی، سیما کهکی، لیندا محمدی و امیر نریمانی هنرمندانی هستند که آثارشان در کنار آثار آسانلو در نمایشاگاه آنچه از دست می‌رود، هست به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه از ۲۵ بهمن تا چهارم اسفند در گالری آوای هنر در خیابان فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، بن‌بست پناهی، پلاک یک برپا می‌شود.

کد خبر 483936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha