مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

مدیرعامل شرکت مترو از افتتاح و بهره‌برداری ایستگاه مترو کیان‌شهر در روزهای آینده خبر داد و تاکید کرد: در راه‌اندازی این ایستگاه تمامی استانداردها رعایت و تجهیزات لازم نصب شده است.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، علی امام مدیرعامل شرکت مترو با اعلام خبر افتتاح ایستگاه کیان‌شهر در بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران در روزهای آینده، گفت: در ساخت و بهره‌برداری از این ایستگاه تمام موارد ایمنی و استانداردهای لازم در حوزه ساخت و تجهیزات به کار رفته است.

وی با بیان اینکه ایستگاه کیان‌شهر با هزینه‌کرد یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است، گفت: زیربنای این ایستگاه بیش از ۱۰ هزار مترمربع بوده و برای تردد افراد کم‌توان مناسب‌سازی شده است.

امام اضافه کرد: برای ورودی ایستگاه کیان‌شهر نمایی متفاوت، اقتباس از یک کشتی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به اینکه سیستم سیگنالینگ، سیستم‌های تهویه تونلی و ایستگاهی و شفت‌های میان تونلی برای این ایستگاه نصب و راه‌اندازی شده است، تاکید کرد: خوشبختانه تمامی این موارد با بهره‌گیری از توان مهندسان ایرانی انجام شده است.

امام با اشاره به دیگر استانداردهای به کار رفته در این ایستگاه خاطرنشان کرد: تعبیه مسیر سبز در موارد بحرانی، پله‌های اضطراری و سیستم اعلام و اطفای حریق از جمله مواردی است که جهت شرایط اضطراری برای این ایستگاه تامین شده است.

علی امام مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به راه‌اندازی ۶ دستگاه پله‌برقی در ایستگاه متروی کیان‌شهر، اضافه کرد: اقدامات مربوط به نصب و راه‌اندازی آسانسورها در حال اجرا است. اما در صورت عدم بهره‌برداری از آنها در روز افتتاح، با توجه به این که بهره‌برداری از یک ایستگاه را به این دلیل نمی‌توانیم به تعویق بیاندازیم، طبق وعده‌ای که همواره به شهروندان داده‌ایم، در نهایت تا ۳ ماه پس از افتتاح، آسانسورهای ایستگاه کیان‌شهر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 483934

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha