مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد بدون پروانه کسب در زنجان فعال است، برخی از افراد به صورت سالیانه ۳ یا ۴ بار شغل خود را عوض می‌کنند یعنی شب‌عید میوه‌فروش هستند و در ماه‌رمضان حلیم می‌فروشند.  

اصناف

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، سیدمحمود موسوی، در مورد تامین میوه شب‌عید زنجانی‌ها اظهار کرد: میوه شب‌عید زنجانی‌ها تامین شده و در مرحله ذخیره‌سازی است.  

رئیس اتاق اصناف استان زنجان اظهار کرد: در حدود ۸۰ غرفه برای تامین میوه شب‌عید زنجانی‌ها در نظر گرفته شده است، محل‌های توزیع به شکلی خواهد بود که مردم در مناطق مختلف به آن دسترسی داشته باشند و قشر ضعیف نیز به آن دسترسی داشته باشند.  

وی در ارتباط با افزایش واحدها و اصناف بدون پروانه گفت: روز به روز واحدهای بدون پروانه‌کسب در حال افزایش است و ما نیز در این ارتباط به آنها اخطار داده‌ایم، اما نیروی انتظامی به پلمب  اقدام می‌کنند.  

موسوی به فعالیت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد بدون پروانه‌کسب در زنجان اشاره کرد و گفت: برخی از افراد به صورت سالیانه ۳ یا ۴ بار شغل خود را عوض می‌کنند یعنی شب‌عید، میوه‌فروش هستند و در ماه‌رمضان حلیم می‌فروشند.  

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۳ هزار واحد صنفی در زنجان و ۴۰ هزار واحد صنفی در کل استان فعال است، در هریک از این واحدهای صنفی حدود ۲ یا ۳ نفر فعال هستند که فعالیت واحدهای بدون پروانه قطعا به اشتغال آنها ضربه خواهد زد.  

وی اضافه کرد: راهکار اساسی برای واحدهای بدون پروانه که در فصول مختلف فعالیت دارند، رشد این واحدها به صورت قارچی است و روند مشخصی برای آن نیست، چه بسا در آستانه عید نوروز بیشتر هم شده است.  

کد خبر 483911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha