معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز ۹۹ و برای ارتقای کیفیت خدمات، نظارت بر نحوه فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید شد.

نظارت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فیاض بیگدلی گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و افزایش حجم تردد و لزوم بهبود کیفیت خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای، بازدیدها از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی به شکل مستمر و هفتگی در قالب کمیته نظارت شهرستان‌ها انجام می‌شود.

بیگدلی اضافه کرد: کمیته نظارت با بازدید سرزده و متوالی از این مجتمع‌ها در جریان عملکرد آن‌ها در همه بخش‌ها اعم از وضعیت بهداشتی آشپزخانه، نمازخانه و سایر قسمت‌ها قرار می‌گیرد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها و رعایت اصول بهداشتی علاوه بر آن که به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند گامی موثر برای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است.

او از فعالیت ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان  داد و افزود: همچنین ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز با مجموع مساحت ۵۲۴ هزار متر مربع در حال ساخت است.
 

کد خبر 483899

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha