چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

طرح هادی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود شیرزاده گفت: تا پیش از این توسعه روستاهای باشت در قالب طرح‌های موردی انجام می‌گرفت و برنامه جامعی برای توسعه این مناطق پیش بینی نشده بود.

وی اضافه کرد: در این مدت طرح هادی در ۲۷ روستای بخش بوستان و ۲۴ روستای بخش مرکزی باشت اجرا شده است.

شیرزاده بیان کرد: این تعداد طرح با ۲۷۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت افزود: جدول‌گذاری، بازگشایی معابر، ساخت پارک‌های تفریحی و ساخت کانال‌های هدایت آب در قالب این طرح‌ها انجام شده است.

شیرزاده گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون حدود ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر روستاهای بوستان و بخش مرکزی با استفاده از قیر رایگان آسفالت شده است.

وی آسفالت معابر روستاهایی چون چاه تلخ، مله برفی، پشت کوه، بهره عنا، بیدستان، سراببیز، درک و لار را از جمله خدمات جدید این دستگاه به روستاهای باشت ذکر کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت با اشاره به اهمیت سیمای زیبای روستاها در جذب سرمایه گذاران اظهار کرد: انجام آسفالت معابر روستایی افزون بر رفاه حال مردم زیرساختی برای توسعه اقتصادی این مناطق نیز محسوب می شود.

شهرستان باشت دارای ۱۲۰ روستا است که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار است.

۵۲ درصد از جمعیت ۲۲ هزار نفری باشت در روستاها زندگی می کنند.

کد خبر 483898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha