در حالی که روزنامه دولتی ایران، خبر فوت یک زن ۶۳ساله مشکوک به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران را تایید کرده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت امروز این خبر را تکذیب کرد.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت صبح امروز در صفحه توییتر خود نوشت: «تا امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه، هنوز موردی از ابتلا به  Covid_۲۰۱۹ (ویروس جدید کرونا) در ایران مشاهده نشده است. در دو روز اخیر حتی مورد مشکوک به کروناویروس هم گزارش نشده است.»

جهانپور نوشت: «برخی برای جلب توجه، خواننده و فالوور لطفا راه دیگری انتخاب کنند ...»

خبر فوت این زن ۶۳ ساله بر اثر ابتلا به کرونا در حالی از سوی وزارت بهداشت تکذیب شده که رسانه‌ها ازجمله روزنامه ایران نوشته‌اند که فوت این زن دو روز پیش (۲۱ بهمن) در یکی از بیمارستان‌های تهران رخ داده و مسئولان این بیمارستان، خبر را به پلیس ۱۱۰ اعلام کرده‌اند و پیکر این فرد به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شده است. همچنین ماموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد هم تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

با این حال سخنگوی وزارت بهداشت گفته است که تمامی اخبار مربوط به ابتلا و یا فوت در ارتباط با ویروس کرونا را تکذیب می‌کنم.

دکتر جهانپور به خبرگزاری صداوسیما ه گفت: اخباری مبنی بر فوت یکی از شهروندان در اثر ابتلا به ویروس کرونا منتشر شده است که این خبر صحت ندارد و هیچ مورد مشکوکی تاکنون در کشور مشاهده نشده و در موارد آزمایشگاهی نیز تاکنون اخباری مبنی بر ابتلا شخصی به ویروس کرونا داده نشده است.

او درباره دانشجویانی که از «ووهان» چین به کشور بازگشته‌اند هم گفت: آزمایش‌های اولیه از همه این دانشجویان صورت گرفته و تاکنون هیچ مورد منفی مشاهده نشده است. یک هفته از قرنطینه این دانشجویان گذشته و یک هفته دیگر باقی مانده است.

کد خبر 483896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha