دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

مدیرکل بازرسی خوزستان برای بررسی مشکلات اهالی منطقه کوی مدرس در این منطقه حضور پیدا کرد.

کوی مدرس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ابراهیم ممبینی در حاشیه بازدید از منطقه کوی مدرس اهواز مشکلات این منطقه را تأسف‌بار دانست و اظهار کرد: دریایی از محبت و یکرنگی را در بین شما مردم دیدم و ما مسئولان شرمنده شما هستیم.

وی افزود: نزدیک‌تر شدن بیشتر به مردم و حس کردن دغدغه‌های آن‌ها موجب نزدیکی بیشتر به خدا می‌شود و مسئولان باید بدانند هرچه برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم تلاش کنند خداوند عزت بیشتری به آنان خواهد داد. بنابراین در کنار مردم بودن و رفع معضلات و دغدغه‌های آن‌ها از بالاترین عبادت‌هاست.

ممبینی گفت: مجموعه بازرسی وظیفه دارد که دستگاه‌ها را در مقابل مطالبات بحق مردم پاسخگو کند و نتیجه این نشست به‌ طور یقین با خیر و صلاح خواهد بود.

وی رسیدگی به مشکلات مردم کوی مدرس را مایه افتخار دانست و عنوان کرد: دستگاه قضایی و در رأس آن‌ها دادگستری و سازمان بازرسی با همه توان در رفع مشکلات مردم این منطقه گام برمی‌دارد.

مدیرکل بازرسی در خوزستان در این بازدید در جریان مشکلات و معضلات موجود در منطقه کوی مدرس اهواز قرار گرفت. مشکل فاضلاب از جدی‌ترین مطالبات مردم این منطقه بوده که سلامت اهالی کوی مدرس را به خطر انداخته است.

نداشتن آسفالت، روشنایی، نبود فضای سبز و پارک و فضای ورزشی از دیگر مشکلاتی بود که مردم از آن گله داشتند.

کد خبر 483663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha