مدیر صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان‌ کرمانشاه از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت ۳ میلیون تومانی به مستمری‌ بگیران زیرپوشش این صندوق خبر داد.

تسهیلات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه، سجاد طاهری اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به مستمری‌بگیران زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت خواهد شد.  

طاهری مبلغ تسهیلات پرداختی به هریک از مستمری بگیران را ۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این تسهیلات بدون قرعه‌کشی و بی‌نیاز از هرگونه تضامین که در فرآیندهای بانکی رایج و مرسوم است به مستمری‌ بگیرانی که ۵ سال سابقه دریافت مستمری نزد صندوق دارند و حداقل مبلغ مستمری ماهیانه آنها ۳ میلیون ریال است، پرداخت خواهد شد.  

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه اضافه کرد: ۳۳۳ خانوار از مستمری بگیران زیرپوشش صندوق در استان از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.  

طاهری گفت: به برکت انقلاب و خون شهدا امروز در ایران اسلامی شهدا شاهد خدماتی هستیم که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ارائه نمی‌شود، موضوع بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از این خدمات ارزشمند در حوزه اقتصادی و اجتماعی به روستائیان و عشایر است.  

وی بیان کرد: امروز روستاییان و عشایر و کشاورزان که نقش عمده و بزرگی در تولید و اقتصاد کشور دارند همانند سایر اقشار و کارکنان دولت، با حمایت‌های بی‌سابقه نظام که پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه سالیانه این اقشار را به‌ عنوان کارفرما تقبل کرده، با حفظ عزت و کرامت انسانی به افتخار بازنشستگی نائل آمده و از خدمات نظام تامین اجتماعی با کمترین هزینه بهره‌مند می‌شوند.  

طاهری اظهار کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه ۷۶ هزار و ۵۰۰ خانوار کشاورز، روستایی و عشایری زیر پوشش خدمات و حمایت‌های این صندوق قرار دارند، ضریب نفوذ بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دراستان کرمانشاه بسیار بالاتر از متوسط کشوری است.  

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر ۷۶ هزار و ۵۰۰ خانوار در استان زیرپوشش خدمات این صندوق قرار دارند و از این تعداد نزدیک به ۲  هزار خانوار به‌ صورت ماهیانه حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.  

کد خبر 483626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha