مدیر عامل شرکت عمران شهر امیرکبیر اراک گفت: تاییدنشدگان متقاضیان مرحله اول اقدام ملی مسکن تا اوایل اسفند فرصت ثبت نام حضوری دارند.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مرادی گفت: افرادی که در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن تایید نشده‌اند تا اوایل اسفند می‌توانند به ترتیب حروف الفبا برای ثبت نام مجدد به این شرکت مراجعه کنند.

مرادی افزود: متقاضیان در دو شهر مهاجران و امیرکبیر به شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر اراک مراجعه کنند و البته دفتری در شهر مهاجران هم داریم، اما توصیه می‌کنیم همه متقاضیان به شهر امیرکبیر مراجعه و ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: مرحله دوم ثبت نام و تکمیل پرونده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای مهاجران و امیر کبیر در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر امیرکبیر بیان کرد: در مرحله اول ثبت نام اقدام ملی مسکن که از ۱۶ بهمن ماه آغاز شد، هزار و ۲۵۰ نفر در شهر امیرکبیر ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۲۳ نفر تایید شده و ۷۲۷ نفر هم تایید نشدهاند.

وی ادامه داد: در شهر مهاجران هم از ۲ هزار و ۶۲۰ نفر هزارو ۹۹ نفر تایید شدند و هزارو ۵۲۸ نفر تایید نشدند به احتمال زیاد در چند روز آینده طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی سامانه برای افرادی که واجد شرایط هستند دوباره باز خواهد شد.

کد خبر 483598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha