رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس را اعلام کرد.

22 بهمن بندر عباس

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید صالح پور ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس را تشریح  کرد.

وی گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن با حضور و شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۲۲ بهمن برگزار و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان افزود: باهدف تسهیل در رفت وآمد و باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم از ساعت ۲۴ دوشنبه  ۲۱ بهمن ممنوعیت توقف در طول بلوار ساحلی حدفاصل خیابان خورشیلات تا تقاطع خیابان بهادر جنوبی اجرا و از ساعت ۵ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن ممنوعیت تردد در مسیر مذکور اجرا می‌شود.  

سرهنگ صالح پور مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را بلوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی دانست.

وی اظهار کرد: شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید با همکاری بیش‌ از پیش با نیروی انتظامی و مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از همکاری شهروندان به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه موتوری و خودرویی با پلیس در اجرای منظم و باشکوه این‌گونه مراسم قدردانی کرد.

سرهنگ صالح پور بیان کرد: با توجه به این‌که هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین‌شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع است، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه آنان با استفاده از جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شود.  

کد خبر 483579

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha