معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش سفر در جاده،طرح تشدید کنترل و نظارت بر بخش حمل و نقل مسافر جاده‌ای در جاده‌های استان با همکاری پلیس راه اجرایی می‌شود.

حمل و نقل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سبحانی گفت: طرح تشدید نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به مسافران ناوگان عمومی، با هدف ارتقای ایمنی سفرها اجرا می‌شود.

سبحانی ادامه داد: استقبال مردم به سفر با ناوگان عمومی افزایش یافته است و مردم به بالا بودن میزان ایمنی سفر با ناوگان عمومی اطمینان و اعتماد پیدا کرده‌اند از این رو ما نیز تلاش داریم تا این اعتماد، بیشتر شود. میزان تخلف رانندگان و نیز میزان حادثه‌ها در ناوگان عمومی به‌ویژه ناوگان اتوبوسی، بسیار ناچیز است، اما با اجرای طرح تشدید نظارت، تلاش داریم ایمنی جاده ارتقاء یابد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: تیم‌های این اداره کل با همکاری پلیس راه، در نقاط مختلف مستقر شده و رصد و نظارت بر خدمات رسانی به مسافران را بر عهده دارند و تیم‌های مزبور علاوه بر رصد و پایش ایمنی سیستم فنی ناوگان، سلامت رانندگان را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: این تیم‌ها با استقرار در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه، از ساعت‌های ۲۲ تا ۷ صبح، طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری را با اولویت تست اعتیاد بررسی می‌کنند و تخلفات را با اولویت، رسیدگی می‌کنند.

کد خبر 483571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha