مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان اردبیل گفت: زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری با تسهیلات‌ ویژه در اختیار بخش‌خصوصی قرار می‌گیرد.

تولید

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد اهلی،  مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شرکت شهرک‌های‌صنعتی برای حمایت از تولید و جذب سرمایه‌گذاربه واگذاری زمین به‌ صورت اقساط، در بازه زمانی ۳ ساله به متقاضیان اقدام کرده است که هزینه اخذ شده فقط هزینه قسمتی از زیرساخت‌ها بوده و عرصه واگذار شده به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.  

اهلی میزان افزایش قیمت زمین قابل واگذاری در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته در شهرک‌های صنعتی را بسیار ناچیز دانست و گفت: امسال برای حمایت از سرمایه‌گذاران، حداقل افزایش قیمت زمین در شهرک‌های‌صنعتی استان را شاهد بودیم که این کار برای حمایت از تولید و افزایش سرمایه‌گذاری در استان انجام شد.  

اهلی ارائه مشوقات فوق را در میزان جذب سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان بسیار راه‌گشا دانست و افزود: با توجه به مشوقات ارائه شده، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۷۰ فقره موافقت‌نامه با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های‌صنعتی انعقاد شده که این آمار نسبت به سال گذشته از افزایش قابل‌قبولی برخوردار بوده است.  

وی این میزان واگذاری را برای حمایت و مشوق‌های جدیدی دانست که برای ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید کالای‌ایرانی انجام شده و ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز با تدابیر اندیشیده شده، شاهد افزایش واگذاری‌ها و به دنبال آن افزایش میزان تولید و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.  

اهلی به تامین بسترها و زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و افزود: باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرک‌های‌ صنعتی و تامین زیرساخت‌های لازم در آنها و کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای سرمایه‌گذاران است.  

۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.  

کد خبر 483556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha