دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

رئیس اداره برق شهرستان شوشتر گفت: مشترکان کم‌مصرف برق در تابستان امسال از وزارت نیرو ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش گرفتند.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدحمید پیش‌نماز بیان کرد: با جلب همکاری مشترکان عمده و مدیریت مصرف در این شهرستان، در تابستان سال جاری بیش از ۱۰ مگاوات پیک بار در ساعات اوج مصرف کاهش یافت.

وی افزود: همکاری مشترکان بزرگ در تابستان از اقدامات وزارت نیرو برای گذر از پیک مصرف شبکه بدون خاموشی و برقراری برق پایدار در تابستان است که در همین زمینه در شهرستان شوشتر با همکاری ۳۰۵ اشتراک و کاهش ۱۰ مگاواتی پیک مصرف تابستانی با کمترین خاموشی سپری شد.  

رئیس اداره برق شهرستان شوشتر ادامه داد: از این تعداد ۷۳ مشترک کشاورزی با ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۲ اشتراک اداری بیش از ۸۴۰ میلیون ریال، جایگاه سی ان جی بیش از ۱۷۰ میلیون ریال، ۱۷ اشتراک تجاری بیش از ۳۶۰ میلیون ریال، ۳۴ مولد تامین برق بیش از ۲۰۰ میلیون ریال و ۵۶ اشتراک دیگر همکار در اوج مصرف برق نیز پاداش ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریالی گرفتند.

وی با قدردانی از مشترکان همکار در سال جاری افزود : امید است با همکاری بیشتر مشترکان در سال آینده نیز تابستانی را بدون خاموشی سپری کنیم.

کد خبر 483531

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha