مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی ناشی از بارش برف و نبود امکان‌ نشست و برخاست هواپیما پروازهای نوبت صبح این فرودگاه لغو شد.

لغو پرواز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد یگانه افزود:با توجه به این‌که وضعیت جوی در فرودگاه ایلام برای هرگونه نشست و برخاست هواپیما مساعد نیست، این پروازها شامل پرواز ساعت ۸:۴۵ دقیقه تهران به ایلام و ۹:۳۰ ایلام به تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر بود که لغو شد.  

وی اضافه کرد: این فرودگاه در نوبت بعدازظهر نیز ۲ پرواز از مقصد تهران - ایلام و مشهد - ایلام توسط شرکت هواپیمایی زاگرس و ماهان دارد که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این پروازها انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه ایلام از مسافران خواست: پیش از حرکت از خانه با شماره تلفن ۱۹۹ برای اطلاع از وضعیت پرواز خود تماس بگیرند.

روزانه بین ۵ تا ۷ پرواز در فرودگاه شهدای ایلام به مقصد تهران و مشهد انجام می‌شود.

با توجه به سرمای هوا همراه با بارش برف، فعالیت همه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اداره‌ها به‌جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در شهرستانهای ایلام، ایوان و ملکشاهی در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۹ آغاز شده است.

سامانه بارشی با هسته سرد از جمعه شب گذشته وارد استان ایلام شده است که بارش پراکنده برف و باران، وزش باد شدید و افت محسوس دمای هوا از پیامدهای این سامانه است.

بر اساس اعلام هواشناسی، دمای هوا تا روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه به ۵ تا ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش محسوس می‌یابد که اوج سرما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه( ۲۱ و ۲۲ بهمن)  خواهد بود و یخبندان صبحگاهی رخ خواهد داد.

کد خبر 483526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha