یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

برخلاف آنچه که ایلیچ درباره خارجی‌های الشرطه ادعا کرده، رزومه ۲ مهاجم و یک هافبک خارجی تیم عراقی بسیار ضعیف است.

الشرطه عراق

به گزارش همشهری آنلاین، الکساندر ایلیچ سرمربی الشرطه عراق در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال به کیفیت خوب بازیکنان خارجی تیمش اشاره کرد. نکته ای که این میان وجود دارد رزومه و ارزش بسیار پایین ۳ بازیکن خارجی الشرطه است که نشان می دهد برخلاف آنچه این سرمربی صربستانی ادعا می کند در حد و اندازه های یک ستاره نیستند.  

جونیور مابوکو مهاجم ۳۰ ساله و کونگویی که ارزش او در سایت ترانسفرمارکت فقط ۱۰۰ هزار دلار تعیین شده است. سابقه فوتبالی او هم نشان می دهد بیشتر دوران فوتبالش را در لیگ ۲ کشور های مختلف از جمله ترکیه سپری کرده است.   

دیه‌گو کالدرون مهاجم ۳۰ ساله کلمبیایی که به تازگی از الکویت به الشرطه آمده بهترین بازیکن خارجی این تیم محسوب می شود. ارزش او در سایت ترانسفر مارکت ۱/۵ میلیون دلار تخمین زده شده است. الفیصلی عربستان، الاسماعیلی مصر و اوآکساکا مکزیک تیم های قبلی این مهاجم گمنام است که بازهم نشان می دهد بازیکن کارنامه دار و خطرناکی نیست.  

تونی ماواجی هافبک دفاعی ۲۹ ساله الشرطه که سابقه بازی در العربی کویت و سروتور ایسلند وتیرانا آلبانی و هاوگساند نروژ را در کارنامه دارد و ارزش او در ترانسفر مارکت فقط ۲۰۰ هزار دلار است. این بازیکن اوگاندایی مانند کالدرون تازه به الشرطه آمده و قرار است او آنها در بازی با استقلال رونمایی شود.   

  

کد خبر 483459

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha