مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

شهردار تهران امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه به همراه هیاتی متشکل از چند تن از اعضای شورای‌ شهر تهران و مدیران شهری در مراسم افتتاحیه WUF۱۰ در ابوظبی حضور پیدا کرد.

حناچي در مجمع جهاني شهري

به گزارش همشهری آنلاین، مجمع جهانی شهری (WUF) اجلاس برتر جهان در زمینه مسائل شهری است. این مجمع در سال ۲۰۰۱ توسط سازمان ملل متحد تأسیس شد تا یکی از مهمترین موضوعات امروز جهان که شهرنشینی سریع و تأثیر آن بر جوامع، شهرها، اقتصاد، تغییر شرایط و سیاست است را مورد بررسی قرار دهد.

این مجمع با سازماندهی برنامه اسکان بشر ملل متحد (UN-Habitat)، به دلیل تبادل نظر و تجربیات در مورد چالش های شهری، به یکی از گسترده‌ترین گردهمایی‌های موجود در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.

پیروز حناچی شهردار تهران که برای شرکت در رخداد بین‌المللی مجمع جهانی شهری WUF۱۰ به ابوظبی سفر کرده است، به همراه تعدادی از اعضای شورای‌شهر و مدیران شهری پایتخت در مراسم افتتاحیه این رخداد بزرگ حضور یافت.

بیش از ۲۰ هزار مدیر شهری از سراسر جهان در این رویداد حضور دارند.

کد خبر 483433
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    نکته ایی که در شهرداری تهران به آن هرگز توجه نشده است، مجمع شهروندی تهران است. ما سالانه در تهران کلی نمایشگاهها و مجمع بین المللی و جهانی داریم. اما یکبار مردم خود تهران دور هم جمع نمی شوند تا مراسمی برگزار کنند.