مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

معاون شهردار تهران، تلاش برای عینیت بخشیدن به مفهوم خیابان کامل و بهسازی ۵۰۰ کیلومتر مسیر پیاده‌رو در قالب یک رینگ پیوسته را از اهم اقدامات معاونت فنی و عمرانی در سال آتی دانست.

پياده رو نابينا

به گزارش همشهری آنلاین، صفا صبوری دیلمی معاون شهردار تهران در نشست بررسی برنامه‌ها و بودجه سال ۹۹ معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر اهمیت نگهداشت زیرساخت‌های عمرانی و ایجاد دپارتمان‌های تخصصی در این زمینه تاکید کرد و خواستار اختصاص بودجه مناسب به فعالیت‌های مربوط به تعمیر و نگهداری شد.

صبوری در بخش دیگر سخنان خود، بر اهمیت زیست محیطی احیای رودخانه‌های شهر تهران اشاره کرد و گفت: این موضوع در زمینه حفاظت از شهر مقابل خطر سیلاب نیز اهمیت دارد.

وی یادآور شد: همانگونه که کار عمرانی می‌بایست در حوزه فنی و عمرانی و بر اساس نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران انجام شود، ضروری است موضوع مواجهه با رودخانه‌های شهر تهران نیز در یک مرکز تخصصی و به دور از مداخلات غیرفنی ساماندهی شود.

بر طبق این گزارش، نشست بررسی برنامه‌ها و بودجه سال ۹۹ معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور علی اعطا عضو هئیت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد. در این نشست پروژه‌های سال آتی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شرکت خاکریزآب و شرکت یادمان سازه به همراه موارد مربوط به بودجه درخواستی و اختصاص یافته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 483376
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha