مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ۲ هزار نفر از مردم ۷ شهرستان جنوبی این استان در طرح اقدام ملی مسکن، واجد شرایط شناخته شدند.

طرح مسکن ملی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا شاهرخی اظهار کرد: در مجموع ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان ۳ هزار و ۳۴۱ نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند که تعداد ۲ هزار نفر واجد شرایط شدند.

وی ادامه داد: با ارسال پیامک، به افراد واجد شرایط اطلاع‌رسانی شده است.

شاهرخی  افزود:  برای سرعت بخشیدن به بررسی و کنترل مدارک، ثبت‌نام‌کنندگان طبق برنامه‌ریزی مراجعه کنند، متقاضیان شهرستان جیرفت می‌توانند از ۱۵ تا ۲۵ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز به ترتیب حروف الفبا به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مراجعه کنند.

شاهرخی ادامه داد: همچنین در تاریخ اعلام شده برای سهولت انجام کار در شهرستان‌های عنبرآباد، رودبارجنوب، قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب و منوجان متقاضیان می‌توانند در شهرستان محل سکونت خود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

مدیر مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: دولت در مورد خانه‌دار شدن مردم مناطق مختلف کشور، طرح مهم اقدام ملی مسکن را از اواخر سال گذشته و اوایل امسال آغاز کرد و این طرح به سرعت در حال انجام است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، ۷ شهرستان جنوبی را زیر پوشش دارد.

کد خبر 483364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha