مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

۹ پروژه عمرانی، ورزشی، بهداشتی و کشاورزی با اعتبار ۲۹۵ میلیارد ریال، یکشنبه ۲۰ بهمن با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

استاندار بوشهر جلسه آبرسانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، طرح‌های افتتاحی شامل مجتمع آب‌رسانی دمیگز، ساختمان فرمانداری و ۱۸ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد است.

زمین چمن بردستان، مجموعه ورزشی دیر، ساختمان شبکه بهداشت و درمان و ساختمان برق و گلخانه هم از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان است.

همچنین عملیات اجرایی فاز چهارم گلخانه کشاورزی در بردخون با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و مساحت ۴ هزار متر مربع و اشتغال‌زایی برای ۳۶ نفر آغاز شد.  

استاندار بوشهر در آیین افتتاح مجتمع آب‌رسانی دمیگز گفت: پروژه آب‌رسانی دمیگز در زمان مقرر به بهره‌برداری رسید و با این طرح در وضعیت آب روستاهای ساحلی شهرستان دیر موثر خواهد بود.  

عبدالکریم گراوند افزود: منابع محدود و شرایط سخت اقتصادی و مالی وجود دارد اما در این وضعیت روند سرعت بخشی به پروژه‌ها و خدمات دهی به مردم استان شتاب گرفته‌است.  

وی گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر برکات خوبی نصیب استان شده‌ است و اکنون منابع به‌صورت هدفمند توزیع می‌شود و هرجا بتوانیم گره‌ای در استان باز می‌کنیم که یکی از آنها تامین آب مرکز استان بود که با برنامه‌ریزی درست آن را سامان دادیم.  

استاندار بوشهر ادامه داد: تامین آب کمترین حق مردم است که نظام اسلامی آن را برای مردم انجام می‌دهد و آن را از افتخارات خود می‌دانیم.  

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی نعمت‌ها و دستاوردهای فراوانی داشته‌ است که نباید آنها را فراموش کنیم و همگی با اتحاد و وحدت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشیم.  

کد خبر 483327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha