یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در توضیح اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد درگذشت پزشک بیمارستان سوسنگرد بر اثر گازگرفتگی، جوابیه‌ای صادر کرد.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به درگذشت پزشک بیمارستان سوسنگرد، در جوابیه‌ای توضیح داد: پیرو انتشار خبری در مورد درگذشت پزشک بیمارستان شهید چمران دشت آزادگان، دکتر امین تاجمیری از پزشکان قرارداد ساعتی شهرستان دشت آزادگان بود که در ۱۸ بهمن‌ماه امسال به عنوان کشیک شب اورژانس در این بیمارستان مشغول به کار بود.

بعد از چند ساعت حضور در بخش اورژانس با هماهنگی پزشک همکار، برای استراحت به پانسیون پزشکان مراجعه می‌کند.

در ساعت حدود ۳:۳۰ دقیقه بعد از نیمه شب؛ پزشک همکار بعد از چندین بار تماس ناموفق با ایشان برای حضور در اورژانس؛ به محل استراحت این پزشک مراجعه می‌کند که با پیکر او مواجه می‌شود.

طبق اعلام پزشکی قانونی درگذشت این پزشک بر اثر گازگرفتگی بوده است.

دکتر ابول‌نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در همان ساعت‌های اولیه، با اعلام همدردی با خانواده این پزشک، معاون درمان دانشگاه را موظف به حضور در شهرستان دشت آزادگان و پیگیری حادثه کرد.

سرپرست دانشگاه همچنین با تاکید بر پیگیری دقیق حادثه به اداره‌های بازرسی و دفتر حقوقی، دستور برخورد قانونی و عزل مقصران حادثه را صادر کرد.    

بر اساس این گزارش روز گذشته (۱۹ بهمن‌ماه) خبری در مورد مرگ دکتر امین تاجمیری، پزشک ۲۶ ساله خوزستانی بر اثر گازگرفتگی در پاویون پزشکان بیمارستان شهید چمران سوسنگرد منتشر شد.

کد خبر 483288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha