مدیر باشگاه بایرن مونیخ ، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این باشگاه علاقه مند به خرید کریستیانو رونالدو را رد کرد و گفت:ماشین گلزنی پرتغال برای حضور در بایرن مویخ خیلی پیر است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب سایت RT روسیه، هربرت هینر در این باره گفت:اوخیرا 35ساله شده و برای تیم ما  خیلی پیر است.

این مقام مسئول در بایرن مونیخ  افزود: مطمئناً همیشه اسامی در رسانه ها وجود دارد که بازیکنان را با باشگاه مرتبط می کند و این کاملاً قابل درک است.

علی رغم نگرانی های هاینر در مورد کیفیت  بازی رونالدو او برنده پنج بار توپ طلا شده است.

کریس 70 بازی  برای یوونتوس انجام داده و 50 گل برای باشگاه  شهرتورین به ثمر رسانده است.او در حال حاضر برای کسب نهمین قهرمانی متوالی در کالچو تلاش می کند. رونالدو علاوه بر این عنوان در تلاش است با یونتوس طلسم ناکامی های این تیم در لیگ قهرمانان اروپار را از سال 1996 تاکنون را بشکند . رونالدو هفته پیش برای پیروزی مقابل فیورنتینا دو پنالتی را برای تیمش تبدیل به گل کرد.

رونالدو با مبلغ 100 میلیون یورو (110 میلیون دلار آمریکا) در سال 2018 از رئال مادرید به  بیانکونری ها پیوست و تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد.

گزارش ها در سال جدید حاکی از آن است که مدیران یوو در نظر دارند قرارداد او را تا سال 2023 که او 38 ساله می شود تمدید کنند.

رونالدو علی رغم اینکه در دهه سی سالگی  قراردارد عملکرد بسیار خوبی   دارد و از نظر بیولوژیکی او حدود یک دهه جوان تر از سن واقعی خود قراردارد.

کد خبر 483191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha