شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

قهرمانی سپاهان در لیگ برتر والیبال نشسته بانوان، قهرمانی بیگمی و رمضانی در مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری جوانان و نتایج لیگ‌های سپک‌تاکرای کشور اخبار کوتاه روز شنبه (19 بهمن) است.

تيم واليبال نشسته سپاهان
  • سپاهان قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان که از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن به میزبانی خراسان رضوی آغاز شده بود، روز جمعهبا معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

بر این اساس تیم سپاهان اصفهان با کسب ۱۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم هیئت خراسان رضوی با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم ذوب‌آهن اصفهان با ۹ امتیاز سوم شد.

در این مسابقات تیم‌های ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، هیئت لرستان، هیئت هرمزگان، هیئت خراسان رضوی و شهرداری ارومیه با یکدیگر به صورت گروهی به رقابت پرداختند.

  • آتنا بیگمی و امیرعلی ‌رمضانی قهرمان مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری جوانان شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، چهارمین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشوری جوانان به میزبانی شهرستان گرمسار و در رستوران کلوا برگزار شد.

در پایان در بخش دختران آتنا بیگمی از خراسان جنوبی در دیدار فینال با حساب 4 بر 3 هم‌استانی خود مائده عطایی را شکست داد و قهرمان شد و سارا گلی از باشگاه دارت یونیک مانه و سملقان استان خراسان شمالی و زهرا رمضانی از خراسان رضوی سوم مشترک شدند.

اما در بخش پسران در مسابقه نهایی امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی با نتیجه 4 بر 3 ایلیا خشنودی از فارس را شکست داد و به عنوان نخست دست یافت و علی ملکی از باشگاه دارت ناوک تهران و امیرعلی یزدان‌پرست از باشگاه دارت یونیک مانه و سملقان استان خراسان شمالی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

  • نتایج لیگ برتر و جوانان زیر 18 سال سپک تاکرای کشور مشخص شد

در مسابقات لیگ برتر تیم استان گیلان قهرمان شد و تیم میزبان به مقام دوم دست یافت.

این مسابقات در سالن مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان زنجان برگزار شد.

در رده جوانان زیر 18 سال هم تیم مرکزی به مقام نخست رسید، زنجان دوم شد و تیم‌های تبریز و همدان به مقام سوم مشترک رسیدند.

کد خبر 483124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha