سومین مرحله از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر و یادبود شهدای هواپیمای اوکراینی با حضور قهرمانان کراس کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد.

مسابقات موتور كراس

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این دوره از رقابت‌ها که روز جمعه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در پیست کراس شهدای هیو واقع در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد نزدیک به ۷۰ شرکت‌کننده برتر از ۱۱ استان و ۲ تیم باشگاهی حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌ها نتایج زیر حاصل شد:

در کلاس ۶۵ سی سی  محمدامین عیوضی‌پور از خوزستان، عرفان محبعلی از باشگاه کویر و رضا دیزجی از تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس  ۱۵۰ سی سی پوریا ثابتی‌فر از قزوین، علیرضا حسین احمدی از خراسان رضوی و امیررضا عوض‌پور از خوزستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰سی سی علیرضا برزوزاده از خراسان رضوی، مصطفی تیموری از سمنان و محمدحسین دانش‌پژوه از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس جوانان ۴۵۰ سی سی امیررضا ثابتی‌فر از تهران، مهران عسگری از قزوین و عرفان موذنی از اصفهان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در کلاس  ۲۵۰  سی سی  پیشکسوتان حمید مهین‌خاکی از باشگاه کویر، جواد بیدی از باشگاه کویر و سید کمال میرمحسنی از تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی مجید نصیرلو از تهران، امیر عسگری از قزوین و سعید سامانی‌پور از باشگاه هیو البرز سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در نهایت پس از جمع‌بندی امتیازات تیمی استان تهران با کسب ۱۵۳، تیم کویر تهران با ۱۲۷ و قزوین با ۱۰۰ امتیاز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

کد خبر 483076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha