دو ستاره بزرگ دنیای تنیس روز جمعه در ورزشگاه پر از تماشاگر کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی برابر بیش از ۵۰ هزار جفت چشم در یک دیدار خیریه با هم بازی کردند.

راجر فدرر و بيل گيتس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، راجر فدرر و رافائل نادال در حالی وارد زمین شدند که قرار بود درآمد حدود یک میلیون دلاری این دیدار نمایشی و خیریه به بنیاد خیریه راجر فدرر برسد و برای آموزش در قاره آفریقا هزینه شود. حضور ۵۱ هزار ۹۵۴ تماشاگر و البته ورود بیل گیتس، مدیر عامل مایکروسافت و ترور نوآ، کمدین مشهور به زمین درآمد این بازی خیریه را به ۳.۵ میلیون دلار رساند. شرکت ساعت‌سازی رولکس بزرگ‌ترین حامی مالی بازی بود.

فدرر با زدن ۹ ایس یا سرویس بدون بازگشت برابر نادال با حساب دو بر یک این بازی را به سود خود پایان داد و البته در یک بخش از بازی هر دو تنیسور جای خود را به دختران توپ‌جمع‌کن دادند تا آن دو بازی کنند و این دو کنار زمین بایستند. پیش از بازی اصلی هم، نوآ و رافا در یک سمت زمین قرار گرفتند تا با راجر و گیتس بازی کنند. تیم پیروز این بازی در یک دست مشخص شد و فدرر و گیتس توانستند ۳-۶ حریف را از پیش بردارند.

هنگام گرم کردن فدرر و نادال، سرگروه تیم ملی راگبی آفریقای جنوبی به زمین آمد و پیراهن سبزرنگ شماره هشت را به راجر اهدا کرد. استاد سوئیسی پیراهن سیا کولیسی را با افتخار پوشید و در مراسم قرعه‌کشی ابتدایی بازی با آن عکس انداخت. کولیسی هم ضمن اعتراف به اینکه همیشه هوادار راجر بوده است، با خنده رو به اسطوره اسپانیایی کرد و گفت: «ببخشید نادال. من تو را هم دوست دارم!»

نادال پس از بازی دوبل به تماشاگران گفت: «ما مثل همیشه تلاش خودمان را کردیم. بازی کردن جلوی این جمعیت خارق‌العاده و در ورزشگاهی بی‌نظیر یک تجربه بی‌مانند است. برای من افتخاری بزرگ بود که بخشی از این بازی باشم.»

کد خبر 483064

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    1 0
    این دو واقعا بی نظیرند.