نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ بیاتلون داخل سالن به میزبانی تبریز و در سالن علی آبادی این شهر برگزار شد.

قهرمانان بياتلون

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تری‌اتلون، این دوره از مسابقات از صبح روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در رده سنی بالای ۱۶ سال با شرکت ۴۷ ورزشکار از سراسر کشور در بخش مقدماتی به صورت سوپر اسپرینت (۲۰۰۰ متر دو در پیست داخل سالن، ۵۰۰۰ متر رکابزنی بر روی ترینر و مجددا ۱۰۰۰ متر دو) آغاز شد و ورزشکاران در گروه‌های ۶ نفره با هم به رقابت پرداختند که ۶ ورزشکار برتر این مرحله راهی فینال شدند.

سپس ۶ فینالیست این مسابقات در مسافت اسپرینت شامل ۵۰۰۰ متر دو در پیست داخل سالن، ۲۰۰۰۰ متر رکابزنی روی دوچرخه نصب شده بر ترینر و ۲۶۰۰ متر دو به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند که در پایان سید محمد حسینی از گلستان به مقام قهرمانی دست یافت و علیرضا صالحی‌فر از اصفهان و محمود مرادی از زنجان به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی این مسابقات نیز استان‌های اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش جایزه بزرگ این دوره از رقابت‌ها هم ۳۰ ورزشکار شرکت داشتند که در این بخش نیز سید محمد حسینی از گلستان علاوه بر کسب نشان طلا و قهرمانی، جایزه نقدی این مسابقات را هم از آن خود کرد. پس از وی صابر چرخی از آذربایجان شرقی و پویا احمدی از آذربایجان غربی دوم و سوم شدند.

در مسابقات بانوان هم که در رده سنی بالای ۱۶ سال به صورت سوپر اسپرینت (۲۰۰۰ متر دو در پیست داخل سالن، ۵۰۰۰ متر رکابزنی بر روی ترینر و مجددا ۱۰۰۰ متر دو) در بخش مقدماتی آغاز شد، با رقابت ورزشکاران در گروه‌های ۶ نفره ادامه یافت تا چهره ۶ فینالیست مشخص شود.

در بخش فینال که در مسافت اسپرینت شامل ۵۰۰۰ متر دو در پیست داخل سالن، ۲۰۰۰۰ متر رکابزنی روی دوچرخه نصب شده بر ترینر و ۲۶۰۰ متر دو برگزار شد، فینالیست‌ها به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند که در پایان لعیا فرجی از آذربایجان غربی قهرمان شد و لیلا عبدی از زنجان و فاطمه میریان از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تیمی اصفهان همانند بخش آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و استان‌های زنجان و آذربایجان غربی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در بخش جایزه بزرگ هم اصفهانی‌ها پیشتاز بودند و شهلا توکلی، فاطمه میریان و زهرا رئیسی، هر سه از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

کد خبر 483059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha