دو هزار و پانصدمین واحد مسکونی احداثی در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا با حضور رئیس دفتر روحانی و استاندار گلستان، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خانواده سیل‌زده واگذار شد.

واگذاری واحد مسکونی احداثی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، محمود واعظی در این مراسم که با حضور مسعود حق‌شناس، استاندار گلستان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: با ابراز خوشحالی نسبت به این‌که بعد از گذشت حدود ۱۱ ماه از حادثه سیل و تخریب کامل این خانه، خانواده در واحد مسکونی تازه‌ساز مستقر می‌شوند، دولت به قول و تعهد خود در مورد بازسازی کامل واحدهای خسارت‌دیده ناشی از سیل در استان عمل خواهد کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور اضافه کرد: با قدردانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اقدام موثر در ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی ناشی از خسارت‌های سیل، بسیار خوشحالیم که شما و خانواده امروز در یک واحد مسکونی محکم، سالم و جدید زندگی می‌کنید.

از مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ واحد تخریبی خسارت‌دیده از سیل استان گلستان ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شامل ۲ هزار و ۲۳۲ واحد در روستاهای استان و ۲۶۸ واحد در شهرهای آق‌قلا، گمیشان، گنبد و مینودشت، آماده بهره‌برداری و واگذاری به سیل‌زدگان شده است.

بر اساس این گزارش،  مجموع اعتبارات تسهیلاتی و بلاعوض به واحدهای مسکونی ساخته شده مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال بوده که از این مبلغ حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود کم و بقیه به صورت کمک بلاعوض به واحدهای مذکور تعلق گرفته است.

کد خبر 483021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha