مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان تا پایان ۹۸ خبر داد و افزود: تا پایان سال سه هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده تحویل متقاضیان می‌شود.

مکسن مهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود شریفی،  مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: تعهد استان در زمینه ساخت واحدهای مسکن مهر ۴۶ هزار و ۲۸ واحد است که از این تعداد تاکنون ۳۸ هزار و ۹۵۷ واحد تحویل متقاضیان شده است.  

وی خاطرنشان کرد: از ۷۰۷۱ واحد باقی مانده، ۲۹۷۵ واحد با درصد پیشرفت بالا تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود.  

شریفی تصریح کرد: ۴۱۸۵ واحد دیگر باقی می‌ماند که یا بدون متقاضی بوده یا پیشرفت فیزیکی کمتر از ۳۰ درصد داشته یا دارای مشکلات حقوقی است که عملا با وجود این شرایط از سرفصل مسکن‌مهر خارج می‌شوند.  

وی افزود: با جداسازی این واحدها و تحویل ۲۹۷۵ واحد دیگر تا پایان سال، عملا پرونده مسکن مهر استان امسال بسته می‌شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های استاندار در دو سال اخیر برای بسته شدن پرونده مسکن مهر گفت: پروژه مسکن مهر، پروژه بزرگ ساخت و ساز در کشور محسوب می‌شود و همین وسعت و بزرگی پروژه نیز باعث شد در بخش‌هایی با مشکلاتی مواجه شود، اما خوشبختانه از سرجمع ۴۶ هزار واحد تعهد شده در استان عملا حدود ۴۲ هزار واحد تا پایان سال تحویل متقاضیان شده یا می‌شود.  

وی افزود: تنها ۴۱۸۵ واحد از این پروژه باقی مانده که یا بدون متقاضی هستند که باید برای آنها متقاضی پیدا شود، یا پیشرفت فیزیکی آنها زیر ۳۰ درصد بوده و یا مشکلات حقوقی دارند که از دست ما خارج است.  

شریفی تصریح کرد: تلاش ما این است برخی واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی را در قالب پروژه‌های مسکن ملی ساماندهی کنیم.  

کد خبر 483016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha