مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: به مناسبت ایام‌ الله دهه مبارک فجر، ۱۲۰ طرح عمرانی در شهرستان‌های اشکذر ، خاتم و ابرکوه با اعتباری افزون بر ۶۸۵ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

یزد

به گزارش همشهری‌آنلاین، محسن صادقیان ، پنج‌شنبه ۱۷ بهمن درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان دهه مبارک فجر در مجموع  ۵۵۵ طرح مختلف با ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان یزد  در بخش‌های زیربنایی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

صادقیان با بیان این‌که این طرح‌ها برای ۱۶ هزار و ۲۸۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند، اظهارکرد: عملیات اجرایی ۴۳ پروژه نیز در این ایام با اعتبار ۷۶۰ میلیارد اعتبار ریالی و ۱۹۰ میلیون یورو اعتبار ارزی آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افزود: نگاه نماینده عالی دولت در استان به اشتغال است. تاکنون در راستای تولید و اشتغال تلاش خوبی برای کشور در حوزه صنعت داشتیم اما برای استان یزد کاری نکردیم .

مسئول ارشد عمرانی استان تصریح کرد: استان یزد به خصوص شهرستان ابرکوه که در حوزه مثلثی استان های یزد ، فارس اصفهان قرار دارد جایگاه خوبی در حوزه گردشگری دارد و برای رشد و توسعه شهرستان بسیار تاثیر گذار است .

صادقیان خاطرنشان کرد: اگر در بحث گردشگری خارجی مشکلاتی داریم در زمینه گردشگری داخلی موفقیت‌های بسیار خوبی در این حوزه داشته و داریم و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نسبت به پارسال ۲ برابر گردشگر داخلی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد همچنین به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین کارگزاران نظام اشاره و افزود: در این استان ، ۱۰۰ درصد شهرها  و ۹۵درصد روستاها از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند هستند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد شهرها و روستاها از نعمت برق و ۱۰۰ درصد شهرهای استان و ۹۷ درصد از روستاها از خدمات گاز برخوردارند هستند.

صادقیان خاطرنشان کرد: در حوزه زیر ساخت در استان تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای راه آسفالته هستند و همچنین شبکه های بزرگراه در دست تکمیل است و نخستین آزاد راه با تلاش همکاران زیرساخت های استان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران تکمیل شده است.

وی بابیان اینکه هنوز برخی کاستی ها را داریم ، تصریح کرد: انتظارات مردم بیش از این است و مسوولان باید بیشتر تلاش کنند تا انتظار ات مردم را پاسخ بدهیم.

معاون استاندار یزد همچنین تاکید کرد: اگر در حوزه های تخصیص و اعتباری دولتی  ، نمی‌توانیم نیازهای مالی مردم را پاسخگو باشیم می‌توانیم با همدلی همراهی اخلاق خوش پاسخگو باشیم و مردم با دیدن رفتار و منش و برخورد ما قطعا رضایتمندی آنها را جلب خواهد کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 482806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha