وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از نرساندن سوخت به هواپیماهای ایرانی در چند فرودگاه اروپایی در روزهای اخیر به بهانه تحریم، این اقدام اروپا را غیرقانونی و غیرانسانی دانست.

محمد اسلامی وزیر راه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در همایش بین‌المللی انجمن هوافضا گفت: ما فقط به گناه این‌که به فرمان خدای متعال انقلاب کردیم، طاغوت را سرنگون ساختیم و زیر بار ستم و سیطره استکبار نمی‌رویم، همواره محکوم به تحریم بوده‌ایم و مسیر ما برای رشد و توسعه همواره سخت و سخت‌تر شده است.

وی افزود: در این مسیر شاهد رفتارهای غیرانسانی و وقیحانه تمدن غربی بوده‌ایم. آنها از سوخت دادن به یک هواپیمای مسافربری که هدفی جز خدمت به بشریت و انسان‌ها ندارد، سرباز می‌زنند و مردم را اسیر و سرگردان و با یک کار غیرقانونی و غیرانسانی این مزاحمت‌ها را برای مردم ایجاد می‌کنند. این کارها، نماد تمدن غرب است که همواره شعار حقوق بشری هم می‌دهد و برای ملت ایران، دلسوزی فریبکارانه می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همواره گرفتار شیطنت‌هایی هستیم که تلاش دارد باور و اعتماد مردم ایران را با سرکوب انگیزه‌ها تخریب کند. بنابراین نیاز داریم فعال، خلاق و روزآمد شویم و به این منظور از پروژه‌هایی که می‌توانند روند توسعه کشور را تسریع کند و شتاب دهد، حمایت کنیم و این آمادگی را داشته و داریم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

اسلامی تصریح کرد: در این دوره تلاش ما این است که سهم نیروهای دانشی را در پیشبرد امور توسعه در همه بخش‌های حمل و نقل افزایش و اقدام‌هایی متفاوت در جهت دانش‌بنیانی و هوشمندسازی انجام دهیم. در پرتو آن در جهت رضایت‌مندی مردم و کیفیت‌بخشی به زندگی آنها در همه حوزه‌ها گام برداریم.

کد خبر 482686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha