پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی در مناطق سیل‌زده ۳ استان کشور خبر داد.

سیل سیستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمدرضا شجیعی رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پس از وقوع سیل در ۳ استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان ۲۲ تیم محب برای مشاوره و حمایت‌های روانی و اجتماعی، ۲۸ تیم اورژانس اجتماعی و ۲۰ تیم توانبخشی مداخله در بحران از سوی سازمان بهزیستی به این مناطق اعزام شده است، گفت: در مجموع بیش از ۶ میلیارد تومان که معادل ۲ ماه مستمری افراد تحت پوشش این سازمان از ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان براساس بعد خانوار است، به حساب خانواده‌ها واریز شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبار ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی برای مددجویان این مناطق نیز به ۹ میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: همچنین مستمری ماهانه ۲۷۰۰ خانوار پشت نوبت از دی‌ماه در استان سیستان و بلوچستان برقرار شده است.

رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور افزود: برای ۲۰۰ خانوار نیز وسایل کمک توانبخشی که تجهیزات آنها با سیل از بین رفته بود، تامین شد.

به گفته شجیعی، کمک بلاعوض ساخت مسکن مددجویان نیز تا ۱۵ میلیون تومان برای مناطق روستایی و ۲۰ میلیون تومان در مناطق شهری پرداخت خواهد شد.

کد خبر 482671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha