چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه سال جاری با انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاریخ اعزام این دسته از مشمولان از اول به ۴ اسفند تغییر کرده است.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اشرف نجفی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: این تغییر تاریخ به دلیل همزمانی با برگزاری انتخابات مجلس و برای حضور پرشور جوانان در این رویداد مهم صورت گرفته است.  

وی افزود: بر این اساس مشمولان فارغ التحصیل مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند هستند لازم است یکشنبه ۴ اسفند در محل و ساعتی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح تعیین شده، حضور یابند.  

سرهنگ نجفی بیان کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های نمایش همبستگی است که هرقدر حضور مردم پرشورتر باشد می‌تواند اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را افزایش دهد.  

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه، همچنین مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن امسال را دریافت کرده‌اند، به خدمت سربازی فراخواند.  

وی افزود: مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ بهمن را دریافت کرده‌اند لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.  

سرهنگ نجفی تاکید کرد: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.  

معاون وظیفه عمومی انتظامی کرمانشاه گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www. vazifeh. police. ir، سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.  

کد خبر 482639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha